Gårdagen också

Klockan ringde alldeles för tidigt. Var inne i stan vid strax innan tio och följde med lillasyster till Arbetsförmedlingen och Jobbchansen som de hade där, inte särskilt intressant. Manpower och Tunabergs Taxi stod och pratade lite. Sen promenerade vi vidare till synsam fick en tid för linskoll en timme senare, perfekt! Så nu är min linsstyrka ändrad igen, haha, jag kommer nog bli blind... Var inne på ett par resebyråer också och sen var Emilie på ingång så vi parkerade hennes bil och sen gick vi till Ticket och jag förbokade resan till solen!

Åkte upp till A6 där vi spenderade resten av dagen. Promenerade runt och provade kläder och skor. Underbar avkoppling! Jag hittade ett par jeans på MQ som jag köpte. Blev även lite annat smått och gott.

Mötte upp syster på A6 och åkte till Maxi för att handla, var hemma rätt sent och då blev det som sagt ett par timmar i telefon med prat om resan. Fyra veckor kvar nu. Känns bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0