Mjölksyra

Har precis löslongerat två hästar och känner mig helt slut. Ridbanan är ganska stor när man själv ska springa runt och driva på. Hoppade upp på båda och kände av läget lite. Loppan var väldigt motig först men kändes bra att sitta på i alla fall.

Funderar på om jag ska skritta en sväng med Beauty också, får se hur det blir, hon var lite tjock i ett ben, men en skrittur brukar ju inte skada. Sen kanske jag skulle ta itu med Lilleman också. Frågan är mest hur mycket till jag orkar med idag. Funderar på ett städprojekt jag har också. Suck, massor att göra som sagt. Men jag har börjat beta av min lååånga lista i alla fall. Ska väl hinna med i alla fall fyra saker till idag tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0