Nu längtar jag ju ännu mer

Till Irland, den gröna ön. Underbar natur, underbara människor! Jag älskar Irland, hur irländarna pratar, har ni hört de prata? Kärlek!!! Alla fina berg, och att det inte är jättelångt till havet. Sandstränderna och luften.

Till våren sa vi va? Jag längtar redan, men den här gången får det bli lite fler dagar.

Annars närmar sig ju v 44, det lär gå hur fort som helst tills vi är där. Jag kan nästan lova att det kommer bli massor av foton! Linnea gillar att fota lika mycket som jag och jag, jag trivs lika bra framför som bakom kameran. Linslus, yes of cause!

Kommentarer
Postat av: Nanna

JAG VILL ÅKA MED DEN HÄR GÅNGEN !!!

2008-10-02 @ 11:59:56
URL: http://johannadahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0