Snart dags att sova

Blir tidigare och tidigare för varje dag, men det är nog bara positivt. Imorse vaknade jag vid tio över fyra, blir ju alltid lite fundersam om klockan ringt eller ej när jag vaknar så och när jag väl kollat vad klockan är brukar det vara svårt att somna om igen, men jag låg kvar i värmen ett tag i alla fall. Det är riktigt kallt om mornarna nu.

Har varit riktigt duktig idag. Jobbade till kvart över fyra och sen hem, äta lite och därefter ut och galoppträna med Loppan i skogen och sen en skrittur på Beauty. Kom in för en kvart sen och har redan duschat och borstat tänderna och krypit ner i sängen.

Så en bra dag med andra ord, även om det skulle behövas lite fler timmar på dygnet för att hinna med allt. Men, men man kan inte få allt man vill ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0