Bara för att...

LINA!!! Du måste också göra den här =P

Fem SKULLE

Skulle du vilja vara längre?
Jag är rätt nöjd
Skulle du vilja väga mer?
Haha nej
Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon?
Arg?
Skulle du vilja ha sex med en kändis?
Beror på vilken kändis det är
Skulle du vilja dricka dig full nu?
Nä, ensam en torsdagem, tror inte det

Tio KAN

Kan du röra på öronen?

Nepp

Kan du slicka dig på näsan?

inte det heller.

Kan du kolla i kors med ögonen?

haha, nej

Kan dina föräldrar lita på dig?

klart, jag är ärlig

Kan du låta bli att prata på 4 timmar?

på natten när jag sover så pratar jag inte, räknas det?

Kan du vara på fest utan att dricka?

Japp

Kan dina vänner lita på dig?

Ja, stället alltid upp!!!

Kan du tänka dig att pierca naveln?

Nej

Kan du suga?

Kan inte alla det?

Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar?
Varför skulle jag inte kunna det??

Femton HAR


Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?

Kanske någon vit lögn, fast jag brukar inte ljuga jag säger bara inte allt

Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig?

Ja

Har du ett syskon?

en lillastyster

Har du varit full den här månaden?

Nope inte full

Har du någonsin haft sex med någon?

Jao

Har dina föräldrar ljugit för dig?

Hur ska man veta det?

Har du redan tröttnat på dom här frågorna?

Nja, än är det inga jättekonstiga frågor

Har du borstat tänderna den senaste timmen?

Nej, inte sen imorse.

Har du pussat någon som är fyra år äldre?

Ja

Har du haft sex med någon som är fyra år äldre?

nope

Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre?

Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger?

NEJ!!!

Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det?

Nope

Har du haft sex med mer än tre personer?

väldigt mycket nej på de här frågorna

Har du ljugit på någon fråga än då?

Nej!


Tjugo VEM


Vem är din bäste vän?

De är tre, Emilie, Lisa och Linnea <3
Vem älskar du?

många, på olika sätt

Vem hade du senast sex med?

nämner inga namn i bloggen

Vem vill du bli full med?

Vin Diesel

Vem är den bästa artisten?
har ingen favoritartist, utan mer favoritlåtar

Vem pratade du senast i telefon med?

Johanna

Vem har du en liten crush i?

ingen just nu

Vem är snyggast i världen?

Jag kanske??? *asg*

Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det?

mamma

Vem är snällast i världen?

Bamse?

Vem är din bästa kompis?

fortfarande Emilie, Lisa och Linnea...
Vem vill du prata med?

någon som får mig på bra humör jämt

Vem sov du med senast?

som sagt, inga namn i bloggen

Vem såg du full senast?

haha undviker att bli full

Vem vet allt om dig?

Tror ingen vet allt om mig, men många vet mycket om mig

Vem kysste du senast?

no names

Vem kramade du senast?

jag kramade på hästen innan om det räknas?

Vem kan berätta allt för dig?

jag är världs bäst på att hålla en hemlighet på gott och ont
Vem kan du berätta allt för?

emilie, lisa och linnea, säkert fler, men det är de jag litar på till 100% att de inte säger något
Vem hatar du?
hatar ingen

--

Vad blir ditt namn baklänges?
Neelloc


Har du gjort en snöängel i år?
nej det var ett bra tag sen


Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus?

över en natt när jag gick omkull med hästen och fick minnesförlust


Har en dröm gått i uppfyllelse?
Ja, flera gånger


Tycker du att sengångare är söta?
ja på något sätt ser de söta ut


Har du någon gång testat karate?

Nej,


Första sporten du gick på?
Ridning, håller i sig

Minimorötter eller pommes frites?
minimorötter men gärna kokta då


Vad längtar du mest till just nu?
sommaren


Hur gammal har du tänkt bli?
Tills jag med gott samvete kan blunda.


Har du haft vattkoppor?
Ja, när jag var liten har ett ärr kvar

Vad drömde du inatt?
haha, det passar sig inte att skriva här =P


Vilken tv-serie är bäst?
Gilmore girls har varit min favorit länge


Vad åt du senast?
en ostfralla


Höga eller låga strumpor?
vanliga strumpor


Vad är du mest rädd för i hela världen?
jag tror inte att jag är rädd för något på det sättet


Läser du på baksidan av mjölkpaketen?
Ja, om de står på bordet

Vad har du för färg på ditt påslakan?
svart och gräddfärgat (får nog ta en bild) annars syns det på fotot på katten i ett par inlägg ner...


Bikini eller baddräkt?
Bikini!!!


Snyggaste läraren?
killen som höll i truckkursen vi var på i höstas, trevlig också!


Är du mörkrädd?
Nej det kan jag inte säga


Har du någon gång haft på dig ett par trosor?
haha ja


Riktig gran eller plastgran?
Riktig, luktar godast.


Tänt eller släckt när du ska sova?
Det ska vara mörkt och tyst


Godaste drickan till frukosten?
Mjölk eller juice


Vill du bli president?
Haha, jo det är mitt mål med livet, (skämt)


Har du spelat tjej i en teater?
ja

Duscha eller bada?
Bada är helt klart mysigast


Har du gråtit i skolan nån gång?
Ja

Hur tar du dig till jobbet?
jobbar inte för tillfället


Har du någonsin sminkat dig som punkare?
ehm nej


Sjunger du på toa?
nja, mest i duschen


Vilken färg har din jacka?
Jag har många..


Använder du långkallingar?
Ibland på vintern


Är du höjdrädd?
ja, och ändå är uppskjutet min favorit på liseberg... få ihop den ekvationen den som kan


Vilket land vill du åka till?
Australien


Vad var det senaste som fick dig att skratta?
när jag pratade med lisa imorse


Vad ska du göra NU?
ska gå ut i stallet och rida en häst

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
nej

Har du sett din bästa vän gråta?
den ena i alla fall

Vilka vitaminer åt du när du va liten?

ska man minnas sånt?

Vad åt du senast?
fortfarande en ostfralla

Har du fått någon komplimang idag?
nej jag tror inte det

Har du varit med i en rättegång?


Är du polare med grannarna?
Ja, typ

Vilka språk talar din mamma? 
svenska och engelska kan hon väl också

Vilka länder har du bott i?
Sverige.

Senaste piercingen?
Har inga

När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
hmm när jag var på elmia bilmässa i lördags

Gay?
nej

Har du däckat/spytt för att du druckit?

haha nope

Har du äggat ngn?

nej

Har du täckt någons hus med toalettpapper?

Nej

Suger det här?

lite mysko frågor allt

Har du varit på stranden?
Ja, men inte i år

Har du haft en stalker?
Nej det tror jag inte

Minns du din/dina musiklärares namn?
nope, onödigt vetande försvinner ur minnet

Hur bra är din syn?
Med linser så ser jag bra =)

Har du varit på ett party?
yes

Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?

känns som det inte är särskilt smart så nej, bara om jag vill dö

Vad skulle du säga om jag sa att jag va kär i din bror?

vilken bror? har ingen ju

Har du varit utomlands?
Ja, på en hel massa ställen i europa

Har du sett din bästa vän naken?

haha, ja alla tre

Vilket är de bästa bröllopet du vart på?
inte varit på nåt bröllop

Var är dina syskon just nu?
i köket

Vad var den senaste drömmen du minns?
som sagt, det passar sig inte i bloggen

Vilken tid gick du upp i morse?

lite innan fem men sen sov jag till kvart i nio

Vad ska du göra i helgen?
på möte på lördag, söndag är fri

Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?

Hihi :) du har ju redan fått 2 :) detta är mitt första :P

När va du riktigt sjuk senast?

hela vintern har varit ett jävla virusangrepp känns det som

Vem är den senaste kändisen du tog på?
har ingen aning

Vad finns i din bakficka?

inga bakfickor på de här byxorna

Har du färglinser?

nej, men det kan väl vara kul att prova kanske

Vad gjorde du kl 2 inatt?
sov så gott

Vad är det första du gör på morgonen?

stänger av väckarklockan

Vad ska du göra efter det här?
fortfarande ska jag ut i stallet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0