Borde uppdatera på ett par andra ställen också...

Och jag borde väl göra det nu, men jag brukar göra sånt innan jag stänger ner för att lägga mig. Än är det inte läggdags, tro det eller ej... Imorgon ska jag nog ta tag i lite städning... Eller ska jag det? Känns som det är något jag glömt att göra och det är säkert rätt. Men jag kommer väl på vad det är. Ska nog titta på vad det finns för jobb att söka, men jag vill ju plugga. Kanske plugga några ämnen som aldrig blev av i skolan? Till hösten så blir det högskoleprov, så borde kanske plugga järnet till det?

I september så lutar det även VÄLDIGT mycket åt Frankrike, coolt, kanske man skulle stanna någon dag extra för lite shopping i Paris, om man vågar sig ut där? Kan nog allvarligt säga att jag inte fattar ett ord franska... Men det är inte heller något språk som jag tänker plugga =P, vad ska man med det till? Teckenspråk däremot vore lite coolt, men det lär bli typ Engelska B, engelska är så himla roligt. Nu längtar jag utomlands igen ju. Bort en sväng, det vore härligt. Gärna till solen. Australien vill jag se någon gång och Grand Canyon!!!

Synd att ingen vill följa med ut och resa, det vore spännande att åka iväg en sväng och se var man hamnar. Men, men jag får väl nöja mig med solen i Sverige. Men kanske blir det Irland i sommar eller till hösten (ska bara övertala Lisa - eller varför inte någon annan? om hon inte vill med), men jag och Emilie pratade om en weekend till London i höst, det har du väl inte glömt gumman?


Lite shopping ska man väl hinna med när man är ute och reser???


Kommentarer
Postat av: Lina

Jag följer gärna med till Irland ;)

2009-04-19 @ 22:32:42
URL: http://skogsryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0