Borta bra, men hemma bäst?

Det är väl så folk säger? Jag trivs nog nästan var som tror jag. Lättplacerad liksom.

Igår var det måååånga timmar i bil, not so fun, inte var det några bra vägbeskrivningar på eniro heller (himla skit om jag uttrycker det snällt...) Men, men vi kom fram och vi var i tid, (åkte lite tidigare för säkerhets skull) och det var ju smart tänkt. Så många gånger som vi inte visste var vi skulle igår har vi aldrig varit med om, och då har vi varit lite överallt både i Sverige och på Irland.

Intressant dag igår i alla fall men häst till 100% (och några ursöta små valpar) så jag ska inte tråka ut er med att tjata om gårdagen så mycket, bara berätta att vi var förbi Lofty stuteri och tittade på fransmannen som är inlånad i år och det blev två ston inbokade =) så nästa år föds förhoppningsvis två Clifden-barn hos oss. Spännande värre!!! Jag tycker att det är lite trist att inte ha någon dräktig i år, så jag följer vännernas hästar. Johannas har redan fölat och Lisas båda är inne i slutskedet och det är även Emilies fina tjej! Så spännande är det.

Sitter och funderar på hur jag ska klippa mig, inte om utan hur... Visst tycker jag om mitt hår men det är inte värt det, kanske om man kunde tunna ur det lite... För det är fööör tjockt. Men det blir nog klippning, annars hade det varit fint med lockar men huvudvärk är inget roligt så SAX it is. Ska googla lite på frisyrer lite tror jag, spännande!!!

Återkommer, lär bli inläggsbombning ett tag nu tror jag. Haha, motivationen på topp eller vad???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0