Dagens provning av sadlar

Också, kändes väldigt bra. Båda hästarna verkade nöjda, ska rida i de några gånger till för att verkligen känna så det känns bra. Och ser bra ut på ryggarna också, det är verkligen inte lätt med sadlar. Vore toppen om dressyrsadeln passar på Cirren för den låg bra på Loppan!

Nu börjar jag verkligen bli hungrig, premiär grillning för i år. Skulle grillat förra helgen men då var syster inte hemma så det blev inget med det, tyckte iofs att hon fick skylla sig själv men, men. Idag blir det potatis och grillad kyckling! Smaskens. Tror jag ska ta en promenad i skogen sen också och se om snön ligger kvar där solen inte kommer åt på samma sätt. Idag funkade i alla fall vattnet ut till stallet igen!!! Underbart, då slipper man släpa på vattenhinkarna från huset, minuset är att armstyrkan man bygger upp under vintern försvinner. Men får väl träna armarna på annat håll. Borde ta tag i träningen igen nu när vädret är fint och jag har tid över. Cykla kanske vore något? Det är så trist att springa själv ju, iofs har jag min mp3 men det är ändå inte samma sak. Mycket roligare att ha någon att tjattra med, även om man blir mer anfådd av att springa. Hm, träningsschema för både mig och hästarna kanske? Låter jobbigt värre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0