Fast and furious

Har ju faktiskt inte skrivit något om filmen...

Vi var ju på premiären, vi är jag och tre av mina gamla jobbarkompisar. Sena som alltid... Och ingen koll på att filmen faktiskt började vid tjugo över sex och inte halv sju... Men vi hann till och med se reklamen, jippi!

Jag hade gärna sett lite fler fina bilar och mer race, men det var en bra handling i filmen, och Vin Diesel kan man ju titta på läääänge. Inget riktigt avslut på filmen (filmerna) så man kan ju alltid hoppas på en till uppföljare!!!

Efter bion så blev det ett besök på Max och lite mat. Sen styrde vi tillbaka mot Bankeryd.


Jag ska nog titta på de andra tre filmerna någon dag tror jag.

Sen blir det ett till biobesök för den här filmen men syster som inte trodde att några av hennes vänner ville se den, haha. Lisa kanske vill följa med???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0