Fler listor

Vad har du för TV-kanaler?
ehm, jag vet inte riktigt, kollar knappt på tv

Har du åkt moped någon gång?
Ja det har hänt några gånger

Har du busringt någon gång?
haha, det har väl typ alla

Har du fått felparkeringsböter?
Ja, *morr*

Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
Nej, usch skulle nog inte våga

Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
 vet inte faktiskt, har ingen koll på avstånd men mallorca eller teneriffa

Vilken är din favorit bland tecknade serier?
Hmm, kalle anka?

Kan du alla orden i nationalsången?
nja, det vet jag inte faktiskt

Badkar eller duschkabin?
Beror på, badkar är ju mysigare

Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
Enkelt!!! Fast and Furious

Chips eller popcorn?
Chips, men jag har slutat med det nu

Vilken färg på läppstift använder du?
tror inte jag äger ett läppstift

Apelsin- eller äppeljuice?
apelsin

Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
alltså, kommer folk ihåg allt sånt här? jag minns inte

Favoritchoklad?
beror på faktiskt

När röstade du senast?
någon fråga på ridsports hemsida skulle jag gissa

När åt du en hemodlad tomat sist?
förra året

Har du vunnit en prispokal någon gång?
vet inte

Klarar du att tanka själv?
haha, ja det är väl klart, smarta saker för det mesta också!

Har du beställt något från exempelvis TV-shop?
nä, men ibland så skulle jag vilja

Pepsi eller Coca Cola?
pepsi faktiskt, jag måste vara en av få som inte gillar cocacola

Vad var det senaste du handlade?
en dressyrsadel innan idag =)

Har du kräkts offentligt?
nej

Tror du på kärlek vid första ögonblicket?
nej, jag vill i alla fall lära känna personen först

Har du ringt något betalnummer?
alla samtal kostar väl?

Kan man vara vän med sitt ex?
Ja, det beror väl på varför det är ett ex

När besökte du ett sjukhus senast?
en massa år sedan

Hade du mycket hår som liten bebis?
jao

Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
Har inget, de flesta lägger ju på när telesvar går igång...

Vad har du i din väska?
Mobil, plånbok, nycklar, kamera, lypsyl, penna och säkert nåt annat onyttigt

Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
haha nä, konstig fråga

Vad är du tacksam för idag?
att det är underbart väder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0