Gillar du att?



Ge kramar:
Jaa, absolut! Kramar är bäst!!!
Ge massage: Jag är inte världsbäst, men jag kan
Gå promenader i regnet: Det beror på hur mycket det regnar och med vem man går med.


ÖVRIGT

Vad gjorde du förra sommaren:
Jobbade, var sjuk i evigheter, umgicks med vänner
Svär du för mycket: Inte så farligt, slutar lite då och då men återfaller i gamla mönster
Vilken färg är det på dina byxor just nu: gråa
Vilken färg är dina underkläder: Svarta.
Vilken låt lyssnar du på just nu: Gyllene Tider - dansar inte lika bra som sjömän
Vad var det sista du sa: go natt
Vad är brevid dig just nu: ett block och en penna
Vad var det sista du åt: en ostfralla
Vem vill du spendera resten av ditt liv med: vet inte det än
Har du en lavalampa: nej, har aldrig haft någon heller
Hur är vädret just nu: det är mörkt ute men uppehåll och har varit soligt och fint idag
Vad gjorde du igår natt: jag sov, tro det eller ej
Vem pratade du sist med på telefon: Johanna
Vad gör dig glad: Mina vänner, familj och hästarna
Vart skulle vilja du åka: Australien
Vill du ha barn: Ja
Vad ska dom heta: det märker man sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0