God morgon

Det är underbart!

Jag vaknar av mig själv nu igen och är pigg!!! Solen skiner ute och fåglarna kvittrara. Men det är lite molnigt idag trör jag.

Träningsvärk i armarna idag... Mockade en hage igår, kanske har med det att göra? Vet inte om ni tror mig om jag säger att jag bara hade linne på mig? Men så varmt var det i alla fall.


Idag ska Lilleman få göra något också, får väl bli lite promenerande på ridbanan, är inte hundra på att den är okej att släppa honom lös än. Cirren sjönk lite väl mycket på ett par ställen igår.


Inte mycket planerat annars för dagen. Det blir väl som vanligt. Men ska försöka hinna titta på fast and furious filmerna (men skippar Tokyo Drift).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0