Grillning ikväll

Premiär!!!

Jag ska ta en dusch nu och sen blir det nog lite städning, kanske... Jag har nog för mycket kläder... Eller för liten garderob, jag tror på det sistnämnda faktiskt.

Sitter och lyssnar på Gyllene tider. Så många bra låtar, så många minnen. Minnen från somrar med sol och bad!

Snart är sommaren här, det går fort, det är redan mitten av april snart ju. Förra sommaren var en berg och dalbana milt uttryckt. Just nu är allt stabilt och snurrar på i ett lagom tempo som jag själv styr över! Så ska det fortsätta.

Förra påsken var det snöstorm typ, kom ett par dm snö på påskaftonen. Påskdagen roade vi oss med att pussla. I år kan man sitta ute och sola, visst är det sjukt? Så olika det kan bli. Men påsk nu som sagt. I år blir det Elmia och massa bilar med Lisa och Linnea på påskafton. Lisa är typ medtvingad, haha. Man får ställa upp för sina vänner =).

Mina vänner ställer nog alltid upp faktiskt. De lyssnar på mig när jag har problem, eller när jag har nåt oviktigt att säga (vilket händer ofta, men ännu oftare  är det något viktigt...) Vi tycker nästan alltid lika också och det är det som är så underbart, mina andra halvor liksom. Tre stycken till delar, perfekta delar som alltid passar <3 Älskar er!!!

Hmm, för den som inte vet så ser det ut som svammel va?? Men jag tror att mina två L och mitt E fattar =) PUSS PÅ ER!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0