Haha, borde inte titta runt i bloggar så ofta...

För då hittar man en sån här lista...

...som du ska lägga i din blogg när du sett den här ;)

Lovar du att vara ärlig? Kanske
Du heter: Colleen
Smeknamn: inget som används

Låt som när du är ledsen sörjer till? ska jag låta? eller är det en låt som menas???
Beroende av:  sol
Vem behöver du mest just nu: någon som får mig att bli glad

Vad tror folk om dig? säkert en massa saker

Stämmer det? en del stämmer säkert, men skulle gissa att det mesta inte stämmer

Vad får du oftast komplimanger för?  haha, det brukar vara ett väldigt tjat om mina bröst

Vad säger du för att imponera på någon? varför ska jag göra det?

Hur imponerar man på dig? var dig själv!!! och var ÄRLIG!!!

Brukar du skratta för dig själv? det händer väldigt ofta

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Haha, den var riktigt bra.

Vilken är din favoritmålning: en tavla jag fått av Linnea
Var bor du? på landet

Trivs du där: ja det gör jag
Äger du några converse: nej och har aldrig gjort
Sprit, cider, vin eller öl: Cider

Brukar du bli för full:  nope, alla misslyckas med att supa mig full

Vad har du för mobil operatör:  Telia

Är du allergisk i mot något: Ja, vi ska inte räkna upp allt här

Har du haft sex idag: haha räknas drömmar =P
Nästa mål i ditt liv: Komma på vad jag ska plugga

Hur svarar du i mobilen: Vet jag vem det är så "Hallåå?", annars aa det är Colleen

Vem ringde du senast? veterinären

Vad sa den du senast pratade med i telefonen:  Jag är hos dig vid 10.

Antal timmar sömn inatt:  för få, typ 5

Sov du ensam:  Ja, fast inte i drömmen

Tycker du om din pappa: Han är helt okej

Brukar du komma i tid: Japp, alltid i tid
När mår du bra: bland mina vänner och på hästryggen

När blev du fotad senast: Igår =)
Hur känner du dig nu: en aning besviken på en person annars känns allt bra
Vanligaste färg på dina kläder:  svart...

Vad tycker du om fötter:  njä, gillar inte fötter - vad är det för fråga???

Är du smart:  Nästan jämt

Var du aktiv i skolan:  Hur då aktiv?

Vad saknar du:  ett ärligt svar

Hade du en bra kväll igår: Ja, slapp huvuvärken igår!!!

Favorit dryck på morgonen: Mjölk och juice
Rakar du benen: Ja, det eller epilator
När brukar du oftast gå och lägga dig: när jag är trött

Är du blyg? Njä inte direkt

Sysslar du med någon idrott: Ridning
Vill du hellre ha mail än brev: Ja, mail kan man ju få svar på så mycket fortare, bättre för miljön också

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej, jag vill lära känna personen först

Har du spytt offentligt: Näpp

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: haha, ha sex?

Är du nöjd med ditt liv: Ja, relativt nöjd
Är du bortskämd: nä det tycker jag inte
Vad gör du i morgon: säkert inte så mycket alls

Vad är det värsta du vet? folk som sviker
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? haha, det går i vågor

Vad behöver du just nu? behöver?? ett svar!!!

Vilken kändis tycker du är en bra förebild? haha Vin Diesel och Colin Farrell är snygga i alla fall...
Vad längtar du till? ingenting, illa ju
Har du bra vänner och äkta vänskap?  jag har tre vänner som jag älskar så jävla mycket!!!
Vad använder du för shampoo? hmm, olika, just nu sunsilk (tror jag)

Vad är det finaste du fått? det finns så många fina saker/gester

En speciell dag du minns:  en natt förra sommaren vid en sjö, det var så fridfullt och fint där
Hur gammal är du: 22

Tycker du om någon just nu: Ja, det är väl så
Om fem månader:  är det typ högskoleprov

Du samlar på: skor???

Gröna eller röda äppeln: Tål inte äpplen men hästarna tycker om både och
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Borde jag ringa någon?

Gillar du golf: Nej tack

Vilken tid gick du upp idag: 04.30 men sen halv åtta

Har du sovit i din egna säng inatt: Ja det har jag
Har du strumpor på dig nu: Ja
Vad ska du göra ikväll: Antingen se på tv eller sitta vid datorn
Är det okej att gråta: Det är ju det, så varför gråter jag inte längre???
När grät du senast: Alldeles för länge sen

Laddar du ner musik och film från Internet: Vågar inte det längre

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Köpa ett eget hus
Bär du glasögon eller linser: Linser (använder aldrig glasögon)

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nja, jag bryr mig inte så mycket om märket men hur kläderna sitter

När går du upp ur sängen en helgmorgon:  Väldigt olika
Har du piercing: Nej
Vill du gifta dig: Kanske
Vill du ha barn: Ja

Solar du ofta: Nja, jag blir så lätt uttråkad, men jag älskar att vara brun, få ihop den ekvationen...

Är du bra på att laga mat: Haha, jag undviker att laga mat, men jag kan om jag vill, typ

Gillar du att dansa: Ja, beror ju på,
Är du flygrädd: Nej, flyga är roligt, man kommer alltid till något som man längtat efter =)

Hur vig är du: Ehm, pass? jag  är ovig...

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten
Vilken är din favoritglass:  Undviker glass pga allergi

Tror du på ett liv efter döden:  Vet inte
Tycker du om sushi : Uäck, nej

Vad äter du helst när du ser på film:  beror på, ska sluta med godis och sånt nu...
Bor dina föräldrar tillsammans: Ja
Har du tandläkarskräck: Inte så farligt längre, men jag gillar inte direkt tandläkaren

Är du morgon- eller kvällsmänniska: Just nu är jag både morgon och kvällsmänniska UNDERBARA VÅR

Vilken ögonfärg har du:  Gröna

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja, det har väl hänt, men det är länge sen
Biter du på naglarna: Nej
Hur ofta tränar/motionerar du: rider ett par hästar varje dag och ska försöka komma igång och träna, tråkigt att träna själv bara

Senaste låt du hörde:  haha lyssnar på Gyllene Tider just nu Tylö Sun

Vad gör du på helgerna: det beror på, just nu är det ganska lugnt på helgerna. Men det drar snart igång igen


Kommentarer
Postat av: Ida

Jag tar denna lista av dig :) om det är ok?

2009-04-14 @ 23:25:36
URL: http://idafunk.blogg.se/
Postat av: Ida

Tack =)

2009-04-15 @ 14:37:14
URL: http://idafunk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0