Lite skryt

Jag brukar ju inte skriva så mycket om hästarna i den här bloggen längre, men idag har de varit så duktiga, mina tre pojkar! Lilleman började och fick löshoppa för första gången, sååå duktig, stolt matte! Sen var det Loppans tur, vilka bakben, ojoj. Cirren fick fart och for runt, runt i full fart. Sen visade han en sån härlig trav!!! Den får gärna komma fram när jag rider också!

Nu sitter jag inne och snörvlar igen, det har varit lugnt nu när jag varit ute med hästarna, men nu är det svårt att andas genom näsan igen =(

Ska fixa stallet nu, sen duscha och därefter ut och gå en sväng tror jag. Behöver börja träna om jag ska orka springa med Lilleman nästa år. Vilken trav han har <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0