Minne guldfisk???

Det är lite illa när jag måste gå tillbaka i bloggen och titta vad jag skrivit... Eller hur?

Så jag inte upprepar något en gång till, vad nu det skulle spela för roll? Ni kan ju missat något? Eller hur!

Imorgon blir det Linnea och Lisa, bio på kvällen. 17 again! Hoppas den är bra.

Det har varit lite si och så med bloggandet nu, men jag har ingen skrivmotivation för tillfället. Det blir bara korta, trista inlägg märker jag. Överseende med det hoppas jag.

Nästa vecka är det Jönköping på måndag, AF och faktiskt en jobbintervju, får se vad det är för nåt. Tänkte faktiskt att jag ska börja plugga, en av utbildningarna börjar i höst, men det var väldigt få platser, den andra utbildningen börjar i januari nästa år. Det är ju evigheter dit liksom. Tänkte kanske läsa Matte C och Engelska B också, men det beror lite på, enligt tanten på AF så tog det typ 4-5 veckor om man gjorde det på distans hemma, eller runt 20 veckor om man gick i klass. Me need a bollplank. Känner någon sig manad? Eller om någon vet vad jag borde bli. Enligt en massa såna där tester man kan göra så kommer bla polis upp, men jag vet inte det jag. Efter några år har jag ju säkert tröttnat i alla fall. Sån är jag vad gäller jobb.

Se vilken lång text det blev, om jag trodde ni var intresserade kunde jag nog fortsatt skriva en hel del till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0