Morning

Vaken igen, hade en sån rolig dröm. Jag hade en sån fin grå porsche sportbil <3, men bromsarna var si och så på den, det drömmer jag ofta, att bromsarna inte tar. Än har det inte hänt någon olycka i alla fall, men lite otäckt är det.

Filmen igår som utlovat inatt, den var himla rolig på en massa ställen, MEN kanske lite för överdriven. Vissa ställen tänkte man liksom nej, Nej, NEJ, NEJ!!! Jag har lite svårt för Zac Efron också, eller svårt och svårt, men det finns många skådisar som spelar och ser bättre ut.

Innan filmen var jag och Linnea på A6, en snabbis på Apoteket och sen gick vi till IKEA och stosade runt där ett tag, (jag vill ha ett eget hus...). Satt i en underbar soffa på fyndlagret och pratade tills Lisa ringde och undrade var vi skulle ses. Så då blev det bilarna ner mot stationen, där det naturligtvis inte fanns några parkeringar så vi åkte bort och ställde oss vid kulturhuset, sen hämtade vi våra biljetter. Och tänkte ta något att äta, ett fik bestämde vi oss för. Omöjligt att hitta så sent en lördag tydligen, så det blev McDonalds, McFlurry i solnedgången vid hamnkanalen, sommarkänsla!!!

Var ju på Öppet Hus på Linneas skola en sväng också, kul att se alla fina målningar och sånt som de gör =), och vi passade på att gå bort till Sibylla och äta. Så om någon såg två tjejer i rondellen vid Nässjö så är vi nog skyldiga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0