Musik musik musik

Jag måste ha någon bra skiva på när jag städar! Det blir mycket roligare då, högsta volym på stereon och sen full fart =). Jag dansar och sjunger jättevackert, jag lovar... Haha, tur att ingen ser mig, kanske katterna någon gång, men de brukar fly.

Eller ligger de och sover så lugnt och fridfullt i en säng och märker knappt av vad matte har för sig, som Muffins nu, han sover gott i min säng, smutsar säkert ner också...


mattes säng är gosig värre =)

Så nu funderar jag på vilken skiva jag ska ta, ligger flera i bilen men då glömmer jag väl att ta ut de till bilen igen. Får väl bli någon i hyllan här hemma, finns några stycken.

Det får bli stan imorgon istället, kände inte för att åka in. Egentligen skulle jag vilja gå ut och lägga mig i solen, men det är lite för kallt för det, synd.


Sola, sola, sola


Ska ta lite kort från all shopping det sista sen, så det blir lite bilder i bloggen, just nu har det ju mest varit massa text och det är ju grymt tråkigt. Eller vad tycker ni? Jag gillar ju att skriva så för mig spelar det ju inte så stor roll, men ibland kan det kanske blir för mycket att läsa om man bara kikar in ibland. Men hej, ni kanske missar något viktigt =P


Linnea vi måste hitta på nåt snart!!! Hatt från HM, fick inte följa med hem dock...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0