Nyduschad

Har suttit på träningscykeln i en timme, jobbigt... Känns i benen och ändå trampar jag inte på så seriöst än. Sen blev det en varm dusch! Härligt, och håret var sååå lättvättat.

Funderar på om jag ska äta något, eller om jag ska rida först? Men är iofs hungrig så det får nog bli nåt till magen och sen en lååång tur med Loppan i skogen, solen skiner och det är underbart väder så det gäller att ta vara på det.

Sommardäcken sitter på bilen nu också, så jag ska väl fixa rent vinterdäcken också. Och rulla upp de till förvaring. Men det blir nog morgondagens uppgift. Började plocka lite i ladan innan men det är så svårt, jag skulle kunna tänka mig att slänga det mesta liksom... Tror inte att det skulle vara så uppskattat, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0