Jag har tråkigt =P en sista sen ger jag mig

Är du kär? inte just nu
Är du en sportfåne? haha ja typ
Är du likgiltig? hoppas inte det
Är du röksugen? har aldrig hänt
Är du rik? nä tyvärr
Är du fattig? men inte fattig heller
Är du trött? jag är faktiskt trött, undrar varför?
Är du shoppingsugen? inte just nu, det går i omgångar, mest när jag är lite nere
Är du töntig? haha ibland är jag säkert det
Är du ressugen? JAAAAAAAAAAAA
Är du skolsugen? ja faktiskt, ska bara komma på vad jag ska plugga
Är du irriterad? nope
Är du festivalsugen? Njä inte min stil
Är du alkholsugen? en grillfest i det fina vädret vore iofs inte fel
Är du saknad av nån? Det vet jag inte, är jag det?
Smeknamn? inget som används
Bästa åldern? kanske när man var liten och allt var enkelt??
Bästa tidningen? Cosmopolitan!!!
Hur sminkar du dig? beror på typ puder och mascara för det mesta
Höstens accessoar? det är långt till hösten...
När stal du senast något? hmm, när jag var typ 8 kanske? fast stal? snatta kallas det väl
Hur många timmar sov du inatt? hmm, 6 timmar plus 2 sen
Vilken film såg du senast? minns inte :$ kanske skulle börja med min filmlista igen...
Vilken internetsida besökte du senast? bodaborgs sida
Vad sa du senast till vem? pratade med mamma men vad jag sa vet jag inte
Vem fick du senast sms från och vad stod det? från Emilie, - Ok, det låter bra. För idag var det litet igen. Har varit stort ett tag nu. Puss puss
Vad gjorde du i förrgår? då var det onsdag? inte så mycket, fixa stall och hästar, red ut en sväng och fördrev väl tiden framför datorn och tvn kanske
Vad har du gjort idag? kolla på inlägget ett par scroll ner....
Vad ska du göra idag? dagen är ju snart slut
Hur många msn-kontaktetr har du? 29, imponerande många va?
Vilket land besökte du senast? Teneriffa
Hur många snälla känner du? Ska jag räkna upp alla?? omöjligt, det blir alldeles för långt då
Vad såg du senast på tv? Ugly Betty
Vad är det för märke på din dvd-spelare? ingen aning
Senaste köp? dressyrsadel
Vad har du dåligt samvete för? för tillfället inget alls
Vad har du för skor? jag är typ galen i skor, har massa olika
Vad har du på dig nu? mysbyxor, linne och en fleecejacka
Vilken musik har du lyssnat på idag? just nu gyllene tider innan en skiva i bilen
Skulle du säga nej till sex idag? Nej.
Är du vegitarian? nä verkligen inte
Har du sagt "jag älskar dig" till någon idag? nej
Vad heter dina kusiner? har många kusiner
Är du feminist? Nej.
Vad drack du senast? ett glas saft
Gillar du att laga mat? Hehe, nja det är inte min grej riktigt
När sjöng du senast? innan idag i duschen tror jag
Håller du det städat? nja, brukar hålla det snyggt länge när det väl är städat men just nu är det stökigt
Vad gör dig lycklig? så många olika saker och människor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0