Planer för helgen

Lite plans för helgen har jag allt =)

På lördag så sticker jag nog iväg till Nässjö en sväng för att hälsa på Linnea som har öppethus på sin skola. Har lovat att hälsa på länge. Sen på kvällen blir det bio och lite utgång efter om vi känner oss manade. Lisa är med på bion i alla fall, ska försöka locka med henne till Nässjö också.

Löshoppning för Lilleman på söndag har jag tänkt. Får se vad han tycker om det.

Imorgon ska jag nog in till stan igen, hmm, det blir många svängar dit den här veckan känner jag. AF är så underbart... Men, men ska lämna in ansökan om en utbildning som börjar i höst. Så får vi se vad som händer med det. Har ett par till jag kikat på. Men det är verkligen inte lätt när jag inte vet vad jag vill göra.


Förresten är mina sommardäck mindre än vinterdäcken =(

Så bilen ser lite töntig ut nu, och sen har den nog rullat lite fort med de större däcken också...



Shorts och bruna ben

Jag har pratat med Linnea i typ en timma nästan, vi pratade inte om något speciellt... Haha, tur att man har såna vänner! Skrattade gjorde vi i alla fall, och lite minnen från förr. Vi har kännt varandra i evigheter känns det som. Vi har gått i samma klass sen årskurs 6, och sen följts åt sen dess. Tappat kontakten lite grann men återupptagit den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0