Planera sin tid

Hur mycket planerar ni?

Jag planerade typ allt förr.

Någon klagade lite på det ;) så jag tänkte att what the, kan väl prova att inte planera. Och visst det funkar det också. Men vissa saker måste man planera tycker jag, eller? Har jag fel.

Jag har i alla fall ringt till bodaborg idag, men det hela slutade med att jag fick skicka ett mail.

Klippa sig var det ju också då, hur? Ge frisören fria händer? Varför inte? Jag är inte en person som börjar lipa om någon klipper av håret på mig. Så varför inte egentligen? MEN då måste ju frisören våga också, de jag klippt mig hos har alltid fegat och frågar SKA jag verkligen ta SÅ mycket? Herregud, ja, det är väl det jag ber om eller?


hmm, jag har typ aldrig utsläppt hår ju


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0