Rix fm festival

Haha, jag vet. Det är evigheter dig, men lite planer måste man ju få ha eller? Förra året var jag, Linnea, Lisa och Emilie där. Jag och fina memmis gick på stan ett tag först och sen åt vi på Pallas Athena (ibland minns jag faktiskt - tro det eller ej). Sen var det massa artister som uppträdde. Härligt väder var det också, jag minns att jag hade shorts =)

Ska se om jag hittar en fin bild på oss, tyvärr så är ju nästan alla bilder från den dagen borta, de försvann när min dator kraschade. Men några hade jag lagt ut på facebook och även några på bloggen. Nuförtiden har jag en extern hårddisk till alla bilder, så innan de raderas från minneskortet så sparar jag de där. Vill verkligen inte riskera att det händer samma sak en gång till, är ju urtrist att så mycket bilder är borta =(

Suck att bilden nog bara ligger på facebook, orka hämta den där.

Får bli en på mig och Emilie istället


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0