Städning pågår

Lyssnar på ljudbok igen, det var läääänge sen. Brukade lyssna på kvällarna på jobbet innan men nu det sista så vet jag inte var min mp3 tagit vägen, så det har varit ipoden som gällt, och den har ingen display så det har varit musik på den. Men sen hittade jag i alla fall min gamla älskade vita mp3 från samsung så för tillfället lyssnar jag på Gomorra. Det är sjukt hur det egentligen går till...

I alla fall har jag passat på att städa lite i sadelkammaren idag! Blev finare än innan men jag skulle behöva en större, med bättre förvaringsutrymmen... Hittade massa nya saker som jag köpt på mig som bara blivit liggande i sina påsar. Jag behöver inte köpa nya grejer på väldigt många år. Men det vet jag nog hur det blir med det. Lilleman vill ju ha en ny grimma och nytt träns sen till vinter. Och kanske något annat roligt också. Ska i alla fall tvätta och smörja upp allt och se om det går att sälja lite saker som bara ligger och aldrig kommer att användas igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0