Tio snabba

  • Är du kittlig? Ja, och typ alla vet det...
  • Vilket är ditt favoritcafé? haha, vi brukar ta en fika på Ikea annars brukar vi mest äta mat, fikar väldigt sällan
  • Hur många barn vill du ha när det blir dags att tänka på det? Ett räcker, kanske två
  • Tänker du nånsin pierca/tatuera dig? Inte pierca mig i alla fall, men en tatuering kan jag tänka mig, vet tom motiv nu
  • Vem är din bästa vän? Har tre: Emilie, Lisa och Linnea
  • Använder du knark? Nej
  • Vilken är den bästa bok du har läst? Oj, det är så länge sen jag hann läsa, Falsk skönhet av Nora Roberts var bra, men det är nåt år sen jag läste den
  • Hur ser du på fysisk träning? Träna är roligt
  • Gillar du att sjunga? Haha, när ingen hör...
  • Tänder du på nåt ovanligt? Vad är vanligt och vad är ovanligt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0