Tittat på film

Tills nu och det är dags att sova känner jag. Fortsätta drömma kanske? Men gärna lite mer normala drömmar, varit väldigt konstigt ett par nätter.

Imorgon ska jag träffa Linnea och Lisa!!! Saknat er, tjejer! Lisa träffar jag ju rätt ofta och vi pratar ju typ varje dag men ändå, det är för sällan vi träffas, blir förhoppningsvis bättre till sommaren. Förra sommaren var vår! Bio, pizza och långa pratstunder. Imorgon blir det nog lite snack, uppdatering om allas liv. Jag är nyfiken på Linneas!

Lisa brukar vara den som får höra om alla problem först, bäst på att lyssna är hon! Men snart är det väl dags för omvända roller? Fast jag är också bra psykolog när det behövs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0