Usch

Jag är uttråkad, hit men inte längre gick det visst.

Frågan är nu, vad gör jag åt det? Lär ju inte bli bättre, det vet jag alldeles säkert, been there before...

Plugga?

Det ligger närmast till hands faktiskt. Men VAD??? Jag vet ju inte vad jag vill göra, fan.

Inte hjälper livet mig heller, snart vet jag mindre än jag gjorde igår. När jag egentligen vill veta mer. Jag vill ha svar, varför är det så svårt att få? Eller är det inte meningen att jag ska få de där svaren än? Ska jag få vänta? Varför i så fall? Eller ska jag ta reda på dem? Även om jag egentligen inte vill veta svaret?

Min ena favvosida strejkar så det får bli ett besök på youtube tror jag. Har en låt i åtanke...

På återhörande, förresten går Lady Gaga och pokerface på repeat här, snart borde jag kunna den utantill...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0