far far away

Just nu är jag less på allt. En liten sak blir jättestor, och när jag tänker på det är det säkert jättetöntigt. Men just för att jag är så less på allt blir den där lilla, lilla saken inte så liten längre. Men egentligen tillhör det bara sunt förnuft. Inte gällande mig nu då. Så kanske har jag rätt att vara irriterad.

Säkerligen förstör jag något men just idag orkar jag inte bry mig. Kanske känns det bättre imorgon. Vi får väl se. Ska alldeles strax gå och lägga mig. Är egentligen redan försent, med tanke på hur mycket sömn som saknas sen helgen. Kanske är det delvis därför det känns som det gör???

Nä nu ska jag sluta. Orkar inte skriva mer.

Sovdags. Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0