Gamla vanliga bloggen =)

Sådär!!!

Tur att man är smart nog att spara dem gamla koderna ifall det skulle bli helt fel... Så nu ser bloggen ut som den brukar. Får se om jag har tid och lust att göra ett försök att ändra om den. Eftersom jag knappt skriver något alls just nu så spelar det ju egentligen ingen roll alls.

Har varit ute med en häst i skogen nu på morgonen. Behövde rensa tankarna lite. Slippa ifrån allt. Men jag kan verkligen inte sortera i tankarna. Hur gör man? Hur får man vissa saker ur hjärnan? Saker man vill slippa???

Fy vad jag är less på det mesta just nu.


Varför ska det alltid vara jag?

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Så smart brukar inte jag vara så mitt enda alternativ brukar vara att återställa till en standardmall och börja om. Jättekul. Not.

2009-08-24 @ 23:55:33
URL: http://ceccci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0