planering

Det var länge sen jag skrev.

Har haft fullt upp och inte varit hemma så mycket. Annars brukar jag ju försöka blogga innan sängdags men tja, det har inte blivit så.

Igår var det inventering på jobbet, var kvar till sent. Och innan i veckan har jag jobbat kväll, det har bara blivit värre och värre och värre för varje dag som gått. Men nu är det ju helg =)
Idag blev det sovmorgon till ganska sent, vaknade dock ett par gånger, ett alarm (egentligen flera...) och sen sms. Men sängen var för skön för att lämnas.

Nu sitter jag och pratar med Lisa om vad vi ska hitta på i höst och vinter. Lite planer måste man ju ha. Pratar om skidresor just nu =).


Vad ska vi ha på fötterna nästa år???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0