Äntligen helg!!!

Igår var det seeeegt på jobbet. Hade ingen lust alls. Ännu mindre lust får man när allt bara krånglar och det tar ett par timmar innan man får maskinen att tuffa på utan att stanna var och varannan minut. Men när det var fixat så blev det istället lite långtråkigt... Allt var redan städat och fixat, lite smått fanns ju kvar. Gick bättre än vad jag trodde också, så hann tom ställa om till ny order och börja köra.

Men nu är det jobbfritt hela helgen. Ikväll ska jag till Annika på glöggparty =). Funderar på vad man ska ha på sig. Hade funderingar att åka in till staden idag, men sov liiiite för länge. Var nog för att jag vaknade vid sju först. Lyckades dock somna om men som sagt så blev det för sent.

Paketen till ikväll står på en kartong och verkar inte intresserade av att slå in sig själva =( så jag får väl leta reda på tejp så de blir klara någon gång. Sen ska jag nog ta mig ut till stallet och mocka och fixa vatten. Måste fodra också ser jag nu när jag tittar på klockan. Det är mulet, grått och trist ute. Och så regnar det också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0