Back on track

Nu är jag så gott som klar i stallet. Alla boxar är mockade, vattenhinkarna fyllda, Loppan riden (tokhäst) och alla har fått mat. Jag hade tänkt lastat Lilleman också, men pappa och bilen med dragkrok är försvunna. Så jag ska väl ta och pallra mig ner till duschen och sen slå in lite julklappar och en annan sak. Skulle gissa att det är dags för Vera att värmas upp efter det. Just för sekunden så snöar det inte, men det har fallit snö hela förmiddagen. Ändå är det inte mycket på backen, ska det komma snö så kan det väl komma ordentligt så man kan träna med hästarna som vanligt?

Ser inte fram emot att köra hem inatt... Lär vara halt då. Och mörkt och man är jättetrött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0