Jag tror att jag ska...

... börja med alla mina listor igen.

Just nu orkar jag inte strukturera upp allt. Så istället orkar jag inte med något alls. Iofs är jag riktigt trött nästan hela tiden. Förkylningen, eller snuva kanske är mer riktigt vägrara ge med sig. Jag har varit snuvig/täppt i näsan sen jag var i Frankrike ju. Sen tror jag att skiftandet gör sitt till det hela.

Hmm, ska nog ge mig på de däringa listorna nu. Kanske ska börja med en julklappslista. Tänkte ju bege mig till staden imorgon och fixa med julklappsinköp. Fixa lite med julkort också kanske?

Ska snart skjutsa in syster till stan. Tror jag ska ta en sväng bort till ICA Maxi och handla lite att äta också. Så en till lista.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0