Söndag hela dagen

Så var det söndag igen. Men jag tycker faktiskt att helgen har gått långsamt mot vad den brukar. =)

I fredags var jag hos Annika på tjejkväll. Jättetrevligt gäng. Vi åt GOD mat och drack både glögg och annat. Sen hann vi även med några omgångar Singstar. Hmm, Mackan hoppades att vi inte trodde att vi faktiskt kunde sjunga. Haha, jag är väl medveten om att jag inte kan sjunga =P, men tja. Hanna var bäst i alla fall.

I lördags sov vi läääänge, fast jag vaknade till några gånger under förmiddagen. När klockan var tolv så började jag bli lite rastlös, så såg till att vi kom upp och kunde äta frukost i soffan.

Vi var uppe hos Mackan och barnen en sväng. Hann till och med se första perioden i hockeyn innan vi åkte in till stan. Bio - Luftslottet som sprängdes. 4/5 men jag tror nog att jag gillar den första filmen mest faktiskt. Efter filmen åt vi Tacos, och på väg till bilen träffade vi en gammal jobbarkompis. Sen blev det ytterligare en film - Duplicity, men den var inte alls bra. Svår att fatta!

Idag vaknade jag när det trillade in sms till båda telefonerna och sen kunde jag inte somna. Så tiggde till mig en film, hmm, Brüno, huaaaa. Sen blev det frukost och Discovery. Ska strax bege mig ut till stallet och fixa det sista där. Ska väl städa lite till sen kanske, vi får se vad jag har lust med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0