Wiiiiii

Jag har varit i stan och shoppat julklappar. Hittade nog det mesta. Var en sak som var slut överallt och jag ville inte lämna alla saker i bilen det sista så jag får ta den en annan dag. Eller så tar jag internet till hjälp? Det kanske vore något? Slippa ge mig ut mer.

Det blev lite grann tröstshopping till mig själv också. Köpte faktiskt ett svart Wii. Vi får väl se om jag orkar bry mig om att packa upp det innan jul.

Sen blev det en klänning till julafton också. Kikade på den sist jag var på stan också. Hade hoppats att det skulle komma in fler att prova. Men det såg ut som sist, bara mer utplockat. Bara nyår kvar nu då, men det får bli sen.

Mina ögon är jättetorra. Så blir det väl antar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0