Åhh, vad jag längtar till våren

Jag är så less på det här vädret nu. Ibland funderar jag allvarligt varför man bor kvar i Sverige? Men det finns bra många saker som håller en kvar här, men snart är frågan om det räcker? Vädret de sista åren har ju varit långt ner under godkänd nivån och vädret påverkar ju humöret, eller hur? Snart kommer Sverige vara deprimerat året om...

Vinterdepression...
Höstdepression...
Vårdepression...
Sommardepression...

Fast jag borde inte klaga egentligen, för jag är rätt nöjd med livet just nu. Det är egentligen bara ridunderlaget som fattas så vore allt perfekt ju! Hitta något roligt att plugga också, för nu har jag lite för mycket tid som jag inte gör något med... Jag trivs ju bäst när det är fullspäckat schema och sjukt högt arbetstempo. Just nu så bara är jag, men det funkar faktiskt det också. Gäller bara att ta tillvara på tiden nu också! Ska nog skriva en lista =), jag gillar listor!!! Vad än folk säger, planera is the shit. Jag har provat att leva oplanerat ett tag men det passar inte mig. Jag älskar att planera. Det är mig.

Så listor igen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0