Dagen så här långt

Är sååå trött nu. Snart fodra hästarna och sen ska jag fodra.

Fixat hela stallet idag, i styrfart, så det tog en stund. Spånade ett par boxar också, så det tog ju lite extra tid där. Sen tog jag in Loppan en sväng och borstade lite på honom. Han har fått en smäll eller något när han och Lilleman bråkat så han går i egen hage nu. Han är i alla fall öm på ena sidan, hoppas det går över på ett par dagar. Annars får han träffa farbror doktorn.

Har inte gjort mycket mer idag, tittat lite på tv och gjort varma mackor. Och nu sitter jag här framför datorn som vanligt. Men jag funderar på att börja läsa en bok istället för att sitta här och fördriva tiden. Men det får bli imorgon i så fall, för jag är så himla trött nu. Snart fodring sen sova gott.

Kommentarer
Postat av: Emma Damm

Tack så mycket :-) kram

2009-02-23 @ 21:12:51
URL: http://emmadamm.blogg.se/
Postat av: Tess

va e d för häst du har?

kram

2009-02-24 @ 08:37:23
URL: http://misstessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0