Dåligt uppdaterat här

Som jag vet och som Emilie påpekade...

Igår roade jag mig med att städa hela dagen, sen gjorde jag stallet rekordfort tror jag, duschade och klädde på mig. Linnea hämtade upp mig och sen var det bowling ett par timmar! Vårat lag vann!!!! Woohoo, tävlingsmänniska as I am. Det var jag, Lisa, Conny och Kim mot Linnea, Anna, Jonas och Jakob. Sen blev det mat på McDonalds, först skulle vi visst till Jordbron men sen var det visst A6 som var destinationen... Beslutångest grabbs???

Några bilder också =)


Jakob och Kim


Linnea =)


Conny, Kim och Jonas


Linnea and the camera


Linnea satte fast ett klot i rännan haha


Åh, vilka fiiiiiina skor....


Linnea och Anna


Våran resultat tavla


Det blev ölbowling för vissa...


Conny, Linnea, Anna och Lisa


Jonas och Jakob tröttnade på bowlingen och roade sig på annat håll


Våra klot


Slagsmål om kloten


Sen fick alla sin efterlängtade mat...


Polisen var också hungrig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0