Jo jag lever

Men har inte hunnit skriva något idag.

Igår blev det film och mys på kvällen och idag har jag först roat (inom situationstecken...) med att städa och röja bland alla papper och saker här hemma. Som tur var räddade Linnea min dag, för hon var rastlös, så vi var på A6 och shoppade lite =). Sen blev det fika på Ikea, lite för mycket... En sväng förbi MediaMarkt (tredje Gilmore Girls boxen fick följa med hem).

Sen har jag fortsatt att städa hela kvällen och det går nog framåt, tror jag. Ser värre ut nu än när jag började, men imorgon ska det väl vara fint hoppas jag. Sängen är full med saker just nu, får lägga det i soffan eller något.

Får se om jag är lika off i bloggandet imorgon också? Ska fixa klart här hemma och på kvällen ska vi och bowla! Ska bli kul, var väl typ ett år sen sist. Kommer ha träningsvärk på torsdag, haha.

Åter till min älskade (not) städning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0