Snö, snö och så lite till snö

Det snöade idag när jag vaknade. Men bara lite, lite grann. Nu är det istället massa dimma. Ruggigt väder, kallt men ändå inte. Jag borde egentligen gå ut till stallet och göra klart allt där. Hästarna vill ju in om några timmar. Sen ska jag svara på mailet från Finland. Slå lite liv i engelskan igen. Lika bra att fixa det andra mailet när jag ändå håller på i så fall. Jag gjorde min lista igår =), 25 punkter... Det kommer ta ett tag att göra allt. Får nog göra en prioriteringsordning tror jag.

Idag ska jag ta det lugnt, titta på film och sen inte så mycket mer. Försöka undvika att hjälpa till att koppla in nya dvdn... Sen borde jag verkligen städa. Jag hann ju med mer saker när jag jobbade och hade fullt upp med annat ju. Prioritera tiden... Jag ska, jag vill, jag kan!

Något att äta nu kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0