Vaddå vår??? Nu snöar det igen...

Och det är inga små flingor heller, det är enorma flingor. Jag som var så glad att våren nog var på väg. Där fick jag för det. Men, men någon gång måste den ju bara komma. Eller hur? Det kan ju inte vara vinter jämt? I så fall tänker jag flytta från Sverige.

God morgon förresten!
Idag blir det nog mest hålla sig inne, hade tänkt åka en sväng till stan men skippar det. Blir väl en ridtur på Cirren också, se till att han är igång tills det blir ridbart på banan så att han kan vara i topptrim till våren.

Ska nog slänga i en maskin tvätt nu och sen fixa en sak som jag fick i uppdrag att göra. Tror inte att det tar alltför lång tid. Någon timme max skulle jag gissa =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0