Äta något snart???

Tror att det blir köttbullar och makaroner idag. Måste skärpa mig med maten. Men än har jag inte riktigt kommit igång efter min förkylning, men nu är jag typ frisk. Så skönt!!!

Om en vecka är vi i skidbackarna i sälen. Jag och mina underbar tjejer! Det ska bli så himla kul att umgås allihopa!!!

Pratade med Emilie innan, hon såg ju till att jag kom upp ur sängen (alldeles för sent.).. Tur att man har vänner som ser till att man inte sover bort livet =) Vi pratade i alla fall om vad vi ska äta där uppe i snölandskapet, pizza och tacos, as last year. Korv och bröd att grilla i backen, och makaroner och köttbullar. Det var värsta lyxigt förra året =) Emilie var kock och jag hjälpte till så gott jag kunde, (jag är verkligen inget bra på mat... - borde nog gå en kurs eller nåt).

Vi ska basta också, haha, och Emilie skulle visst rulla sig i snön... Det låter lite kallt för min smak, dock. Det finns badhus där uppe också, så jag ska kanske ta med bikinin? Den rosa i så fall =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0