Bloggarna var det ju

Lika bra att ta tag i det, annars hamnar det i att göra listan igen.

Första bloggen jag kollar varje dag är EMILIES min bästa vän.

Sen läser jag som många andra Blondinbella och Kenzas bloggar. Men tycker båda två har blivit sämre det sista, så får se hur länge jag har kvar de bland favoriterna...

Johannas blogg kollar jag också varje dag. Hästarna ger en massa nya vänner och Johanna är en av de.

En annan blogg som jag gillar är den Tyra skriver, hon har mycket intressant och kul i sin blogg.

Tjuvlyssnat är också rolig att titta in i nån gång om dagen. Ibland när jag har tråkigt läser jag i arkivet och det är ju inte klokt vad en del människor kläcker ur sig... Eller gör...

Sen är det några bloggar jag precis börjat följa också, de kanske hamnar på min nästa lista om de fortsätter att blogga om intressanta saker. Och uppdaterar ofta, jag tycker det är skittrist när bloggar inte uppdateras i alla fall någon gång om dagen. Man tittar inte in lika ofta då.

Och på tal om det så borde jag nog rensa min favoritlista. Finns inte bloggarna där så finns de inte i min värld...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0