Bränt en massa pengar idag =)

Idag har jag SHOPPAT!!! Med Lisa.

Var länge sen jag var på shopping, har inte haft ork eller tid. Men jag är inte lika galen som i höstas. Eller det kanske jag är?

Idag blev det först en tripp till AF, woohoo, vad roligt det är där. Kö, kö, kö, och då passar det ju jättebra att jag hostar en massa. Pinsamt... Jaja, påanmäld till A-kassan och ny tid för det där infomötet. Åh, vad jag älskar AF...

Promenixade sen mot synsam för att uppdatera linsförrådet, var inte många dagar kvar. Lisa mötte upp mig där och sen gick vi på shopping som sagt. Mina vänner borde lärt sig vid det här laget att inte låta mig gå in i en skoaffär... Ett par svarta ballerinaskor följde i alla fall med hem, och det var rea, så jag är inte helt galen. De får stå till sig till sommaren =)

Sen lyckades jag ehm, eller vet ni, det får vara en hemlis som bara Lisa vet. Det var ganska pinsamt.

Hittade en gosig stickad tröja på ONCE som fick följa med hem.

Stadium var vårt sista stopp, skidglasögon kan vara en fördel om det blåser eller är väldigt soligt. Mina är vita för att matcha alla andra skidkläderna som jag köpt. För huvudets skull så köpte vi varsin hjälm också. Haha, så nu är vi redo för sälen och skidbackarna. Och som jag säger:

Kan jag inte åka skidor ska jag faan vara snygg istället =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0