Dagen som gått

Det blev upp tidigt imorse. Fixade stallet och allt där innan jag åkte in till stan för att gå på första utbildningsdagen. Det var intressant, men jag är inte säker på att det är ett jobb för mig. Men har man inte provat så kan man ju inte veta. Vi var i alla fall klara ganska tidigt så jag var hemma runt två snåret! Perfekt. Hinna med hästarna nu när jag piggnat till.

Strax efter jag kommit hem så ringer mobilen. Från Uniflex. Helt knasigt ju, ska i alla fall dit på intervju imorgon på fm. Det är ju i varje fall sånt typ av jobb som jag kan.

Tänkte att det nog var bäst att förvarna en av mina referenser. Så jag fixade iordning Cirren och red iväg med handsfreen i örat (älska handsfree!!!). Pratade ett tag om lite allt möjligt och sen ringde jag upp underbara Emilie, jag behövde ett bollplank. Och jag vet att hon ALLTID ställer upp för mig. Så vi pratade lääänge, om vad som är säkrast, funkar i längden och känslan. Gå efter magkänslan. Så rätt.

Upp tidigt imorgon också i alla fall. Får se om det blir enklare att somna ikväll. Igår var det omöjligt, har nog sovit för mycket det sista nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0