Destination Horred

Jag har varit i Horred och vänt. Agerat taxichaufför till Pappa som skulle iväg till Spanien och jobba och lastbilen bor i Horred. Alltid när jag är ute och åker förvånad jag över hur folk beter sig i trafiken, man klämmer sig INTE in framför en bil när det knappt finns utrymme och två ett vägen tar slut. Då lättar man på gasen och går in bakom, men nej, inte då, man tränger sig in och skitar ner bilen bakom så mycket det går. Idioten i bilen förtjänade att bli tutad på kan jag säga... Sen tränger sig puckot vidare in framför bilar och svänger därefter av vid en rastplats... Som sagt man upphör aldrig att förvånas. Men grymt störande är det.

Imorgon ska jag tvätta glasen till ljusen på min bil, de är jätteskitiga så jag ser knappt något när det är mörkt. Jag som var så glad över mina superlysen och nu det sista har de varit jättedåliga, kom på varför när jag kom hem och såg beläggningen på glasen...

Kanske skulle ta ett kort på bilen med, den har ju inte varit med här än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0