Fortsättning fredag

Idag var det som sagt AF på morgonen, där träffade jag en gammal jobbarkompis. Gammal är ju egentligen fel ord, för han är lika gammal som jag. Men vi jobbade ihop på Anza, det lät kanske bättre. Stannade en stund på jobbchansen men kände inte att det var nåt för mig. I alla fall inte alla datajobb. Kanske att det skulle funka med ett jobb på konditori? Får kika lite mer på det.

Efter jobbchansen och allt vad det kallades åkte jag till Anza för att hälsa på alla där. Parkeringen var bara halvfull, det som brukar vara omöjligt att få en plats. Blev kvar där länge, så lätt hänt. Pratade lite med "alla" och det känns konstigt att det var fyra veckor sen jag var där sist. Men vet ni vad? Det var grymt skönt att vara där och slippa jobba =) bara glida runt och prata. Jag fick min timrapport. Den ser lite annorlunda ut mot vanligt... Ska se om jag kan ta en bild?

Åkte hem senare än tänkt och fixade stallet, tänkte titta på Las Vegas, men det går visst inte på fredagar. Så det blev en liten stund framför datorn. Och sen lagade JAG mat, haha, ja ni läste rätt. Det blev tacos, med div grönsaker och chips till. Har varit sugen på tacos hela veckan. Så idag känner jag mig värsta bra hihi.

Nu är det snart dags att sova. Börjar bli trött. Tre tidiga mornar så är jag trött på kvällarna igen. Det är väl helt okej va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0