Gissa vem som är bäst på att prata i telefon =)

Har just pratat med Linnea, i två timmar... Haha, vi pratar om allt mellan himmel och jord, teneriffa, sälen, killar och USA. Jag kan iofs prata i evigheter med de flesta. Det finns oftast samtalsämnen att ta till, men just Linnea, Lisa och Emilie kan jag prata med huuuur länge som helst. Sen var det ju ett tag sen vi hördes sist så. Men måste ju planera liiite för sälen i alla fall. Nu vet vi i alla fall när, var och hur. Bra va? Vi träffas vid 1 och åker vid 2, då är vi väl uppe framåt klockan 8, tror att det var då vi var uppe förra året i alla fall. Nu blev jag partysugen som fan ju. På torsdag blir det PARTY!!! Först offra benen i backarna och sen afterski, utgång eller fest i stugorna? Vi får se vad som händer. Åh, jag läääängtar nu ju!

image25
Vill dit nu!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0