Glädje och sorg

Jag tror att intervjun idag gick bra. Det kändes som det i alla fall!

På vägen in hade det varit en trafikolycka, gamla jobbarkompisen var där på utryckning, såg jag när jag åkte förbi. Jag får alltid en sån olustkänsla när jag åker förbi olyckor. Det var en långtradare som krockat med en liten bil, typ golf. Läste att det var en 20 årig man från Mullsjö som kört bilen, han hade omkommit. Livet är inte rättvist. Jag hoppades när jag såg bilen att föraren hade klarat sig.

Men vad har en golf för chans mot en lastbil? Jag känner mig rätt säker i min Santa Fe, men jag har nog inte mycket chans jag heller mot en lastbil om det skulle vara så. Men det finns ju så många olika omständigheter som avgör. Otäckt är det i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0