Go morgon

Uppe alldeles för tidigt tycker jag. Nu är klockan iofs halv åtta snart men jag har varit vaken sen klockan kvart över sex. Har grymt mycket grejer att fixa med idag. Frågan är om jag kommer minnas allt? Eller glömma hälften...

På onsdag kommer en tjej från en tidning och ska göra reportage om hästarna. Det blir kul. Så nu måste jag städa upp lite extra i stallet och putsa på hästarna så de ser snygga ut =) snyggare menar jag...

Funderar på var Lisa tagit vägen? Har inte hört något från henne på flera dagar. Får nog ringa henne sen.

Sitter och kikar igenom alla bloggar jag följer, och det är några stycken. En del kompisars och sen en del av de stora bloggarna. Borde nog rensa lite i blogglistan på datorn, för en del kollar jag aldrig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0